امروزه به دلایل مختلفی از جمله هزینه های زیاد جابه جایی ،تورم و بالارفتن ریسک خرید خانه های نوساز به دلیل کم کیفیت بودن متریال های ساخت افراد تصمیم به بازسازی ملک خود کرده که یکی  از روش های مقرون به صرفه تر و سلیقه مدار تر از خرید ملک جدید است.

برای انجام کار بازسازی ملک مسکونی  حتما شما نیاز به یک مشاور و همراه خبره و کار بلد دارید تا بتونید با بهترین روش و هزینه کارهای مورد نظر خودتون رو بودجه بندی و برآورد کنید تا طی این مسیر به مشکلات جدی مالی برخورد نکنید.

از همین رو گروه آرک نیلین با چندین سال سابقه درخشان در این حوزه و اجرای چندین پروژه بازسازی صفر تاصد میتوانددر قدم اول مشاور و همراه مناسبی برای شما باشد .

نکات کلیدی در بازسازی خانه مسکونی برای یک بازسازی اصولی:

مجموعه فعالیت ها و اقداماتی که در امر بازسازی باید انجام گیرد بسیار متعدد است از همین رو اگر قصد بازسازی دارید اولین قدم الویت بندی مراحل برای شماست که این کار در مجموعه آرک نیلین به خوبی و با کیفیت انجام میگیرد.

طراحی داخلی

تعیین بودجه و مدت زمان نهایی از الزامات بازسازی خانه:

تعیین بودجه و مدت زمان نهایی دو عامل تاثیر گذار در بازسازی بخصوص بازسازی منازل مسکونی است.

بهایابی و قیمت بازسازی منزل مسکونی:

این سوال اولین سوالی هست که ذهن اکثر مراجعین که قصد بازسازی ملک خود را دارند را به خود مشغول میکند،چراکه تخمین این امر کار راحت و آسانی به هیچ عنوان نیست و واقعا نیاز به کارشناسان با تجربه و خبره در این امر دارد.علاوه بر این باتوجه به وضعیت تورمی کشور ما به هیچ عنوان اشخاص عادی و بدون اطلاع دراین امر توانایی پیش بینی هزینه های متحمله رو ندارند.

مدت زمان بازسازی خانه مسکونی؛ زمان دقیق بازسازی:

یکی دیگر از چالش های بازسازی مدت زمان دقیق بازسازی است چراکه معمولا صاحب ملک اصرار به آماده شدن زودتر ملک خود دارد و معمولا در این امر پافشاری میکند .زمان بازسازی به خیلی عوامل بستگی دارد و متغیر عمل میکند از همین رو کارفرما باید توانایی کنترل احساسات صاحب خانه را داشته باشد چراکه مبادرت در انجام سریع تر کارها باعث کم شدن کیفیت و گاهی اوقات نادیده گرفته شدن برخی اصول اساسی کارخواهد شد .

شما در گروه آرک نیلین با خیال راحت میتوانید تایم مورد نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید تا ما شما را در این امر یاری کنیم.

مراحل بازسازی خانه به صورت اصولی

به منظور کاهش در وقت و هزینه باید مراحل یلزسازی به صورت اصولی و مرحله به مرحله انجام گیرد.

1

توجه به نیاز های اصلی ساکنین

در مرحله اول به بدیهی ترین امر یعنی بررسی نیازهای اصلی ساکنین آن ملک می پردازیم .تمامی طراحی های سه بعدی و معماری، پلان واحد، متریال ها و رنگ بندی های مورد استفاده در بازسازی یک منزل بر اساس نیازهای ساکنین آن تعیین می شود.

2

طراحی داخلی سه بعدی

مرحله بعدی در بازسازی طراحی داخلی سه بعدی و معماری داخلی واحد است .

اهمیت این مرحله از این جهت میباشد که طراحی سه بعدی میتواند از ایجاد هزینه های دوباره کاری آتی در پژوه بازسازی جلوگیری کن.همچنین با طراحی سه بعدی داخلی میتوانید ریزترین جزئیات رو با توجه به خواست کارفرما اجرا کنید و جلو ببرید.

عکس ویلای مدرن
3

برآورد و تخمین هزینه اولیه

پس از طراحی سه بعدی و تعیین نوع متریال های مورد نیاز و برخی نیاز های دیگر کارفرما ،هزینه های اولیه برآورد و بررسی میگردد که گروه مشاوره آرک نیلین  با مشاورین خبره در این امر نقش بسزایی در درست  تخمین زدن این امور خواهد داشت .

4

تخریب های لازم در ابتدای بازسازی خانه

تخریب اصولی در بازسازی یک نوع مهارت تخصصی است که در صورت عدم رعایت اصول واجبه آن خسارات جبران ناپذیری از جمله دوباره کاری ،خرابی تاسیسات و یا حتی خطر تخریب کل ساختمان کارفرما را تهدید خواهد کرد.

5

اجرای تاسیسات مکانیکال و الکتریکال

این مرحله در دید ظاهر نمایی نشان نمیدهد ولی در صورت عدم رعایت اصول اساسی، بازسازی را با مشکل مواجه میکند و در صورت عدم اجرای صحیح تاسیسات و برق کاری ها،با هزینه های سنگین دوباره کاریروبه رو خواهند شد.

6

اجرای عملیات بنایی و سفت کاری در بازسازی

پس از پایان تخریب و اجرای تاسیسات وارد مرحله ی سفت کاری در خانه مسکونی خواهیم شد.

7

نازک کاری و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی:

در آخرین مرحله بازسازی یک واحد مسکونی اجرای نازک کاری های نهایی است.

اجرای کابینت ها، نصب شیرآلات و روشویی ها، اجرای نقاشی واحد، نصب کفپوش ها و ... از مجموعه خدماتی است که در این مرحله از بازسازی یک واحد مسکونی توسط تیم آرک نیلین با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن اجرا میشود.

بازسازی آشپزخانه خانه مسکونی

بازسازی آشپزخانه یکی از مهمترین و در دیدترین و پرچالش ترین بخش های بازسازی مسکونی است که طی تجربه گروه آرک نیلین بیشترین دغدغه را به خود اختصاص میدهد.

بازسازی آشپزخانه به دلیل استفاده از متریال  های مختلف یکی از پرهزینه ترین بخش ها در بازسازی است که در صورت عدم توجه جدی کارفرما هزینه های زیادی را به خود اختصاص میدهد از همین رو با تمهیدات تخصصی باید هزینه های آن را مدیریت کرد.

بازسازی سرویس بهداشتی خانه مسکونی

بازسازی سرویس بهداشتی یکی دیگر از موارد مهم بازسازی مسکونی است.

تفکیک فضای خشک و تر در بازسازی سرویس بهداشتی تاثیر بسزایی در زیبایی و اصولی بودن بازسازی دارد. اجرای بی نقص تاسیسات یکی از اصول مهم در بازسازی سرویس های بهداشتی استاگر به درستی اجرا نشود باعث ایجاد حس ناخوشایند ساکنین آن بعد از مدتی استفاده خواهد شد.

بازسازی اتاق خواب منزل مسکونی

یکی از فضاهای مهم در بازسازی اتاق خواب ها در یک واحد است.

در اولین مرحله تفکیک فضا ها به نسبت افراد و کسانی است که از آنها استفاده میکنند تسیم بندی میشود.

همچنین در بازسازی اتاق خواب واحد مسکونی، مجموعه ای از خدمات اجرای دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی، ساخت و اجرای کمد دیواری، میز تحریر و ... انجام میشود که سلیقه ای و به اختیار صاحب ملک و کارفرماست .

بخشی از نمونه کارهای طراحی ، نوسازی و بازسازی مسکونی