بازسازی اداری و دفتر کاری یکی از خدمات پرطرفدار آرک نیلین می باشد.

بازسازی محل کار و یک محیط اداری از این جهت برای سازمان ها قابل توجه هست که پرسنل بیشترین زمان روز خود را در این محیط سپری میکنند پس قطعا در روحیه و بازدهی کاری آنها تاثیر گذار خواهد بود.

همین طور مشخصا دکوراسیون داخلی شیک و بازسازی مدرن در برخورد مشتریان و دید آنها نسبت به سازمان و عملکرد آن سازمان موثر خواهد بود.

بازسازی دفتر کار، بازسازی مطب و کلینیک، انبار، شرکت و … از مواردی است که شامل خدمات بازسازی اداری گروه طراحی و معماری آرک نیلین می شود.

گروه معماری ارکنیلین

دلایل و اهداف بازسازی اداری و دفتر کار و دفترتجاری

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری وتجاری  یکی از رایج ترین فعالیت ها در زمینه دکوراسیون داخلی است.

پس اجرای دکوراسیون داخلی به تناسب فعالیت شما وهمانطور که در بالا گفته شد در بازخورد فعالیت پرسنل و هم در جلب نظر مثبت مشتری تاثیر به سزایی دارد.

تقسیم بندی فضاها در اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی اداری و تجاری

در اجرای دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین بخش ها و مراحل،تقسیم بندی فضاها متناسب با فعالیت کارفرما میباشد.

نورپردازی مناسب ،مبلمان،تجهیزات اداری مناسب و…همگی از مواردی ایست که میتواند در اجزای دکوراسیون داخلی دخیل و تاثیر گذار باشد.

نکاتی کلیدی در بازسازی دفتر کار اداری و تجاری به منظور بازسازی اصولی

مجموعه خدماتی که در بازسازی اداری ودفترکار میتواند ارائه شود بسیار متنوع و متفاوت است بر همین اساس پیشنهاد میشود قبل از اجرا، اولین قدم خود یعنی الویت بندی نیازها را مدنظر قرار دهیم و در جلسه حضوری با تیم بازسازی و مشاوره آرک نیلین مطرح و براساس زمانبندی و بودجه خود برنامه ریزی لازمه را انجام دهید.

بررسی نیازهای کارفرما به علاوه نیازهای اساسی زیرساختی برای بازسازی یک واحد اداری همچون تاسیسات،لوله کشی،سیم کشی برقی و … میتواند درصرفه جویی هزینه ای و زمانی و با کیفیت تر شدن پروژه بازسازی نقش اساسی و کاربردی داشته باشد.

تعیین بودجه و مدت زمان نهایی از الزامات بازسازی محل کار

تعیین بودجه بازسازی از مهمترین عواملی است که باید قبل از شروع پروژه بررسی شود  و مشاورین آرک نیلین پس از تصمیم

گیری در این امر اقدام به شروع پروژه با توجه به بودجه شما و زمان بندی مد نظر کارفرما میکنند.

طراحی داخلی اداری قبل از شروع بازسازی:

طراحی معماری سه بعدی میتواند از دوباره کاری های احتمالی در اجرای پروژه جلوگیری کند و همین طور دکوراسیون مدنظر شما را مطابق با سلیقه شما و آن چیزی که مدنظر شماست رقم بزند.

هزینه بازسازی اداری و دفتر کار

هزینه بازسازی محل کار مشخصا به عوامل بسیار زیاد و گسترده ای از جمله حجم بازسازی، نوع متریال، مدت زمان بازسازی، متراژ واحد و … وابسته است و این عوامل دارای آیتم های بسیار زیادی به عنوان زیر مجموعه هستند که نقش هر کدام در بازسازی اداری بسیار مهم است.

مدت زمان بازسازی و دکوراسیون داخلی اداری وتجاری

مدت زمان مورد نیاز در بازسازی یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان هست چراکه تاثیر مستقیمی بر درآمد و فعالیت واحد اداری انها خواهد داشت .

همانطور که مشخص است بازسازی اداری دفتر کار و اجرای دکوراسیون داخلی آن وابسته به عوامل بسیار زیادی از جمله متراژ دفتر کار، حجم فعالیت ها، نوع متریال، مدت زمان لازم به منظور بازسازی اداری و …. بستگی دارد و در نتیجه آن مشخص است که نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن مشخص کرد.

طراحی اداری اگونومیک

مراحل بازسازی واحد اداری در آرک نیلین :

برای بازسازی اداری و دفتر کار اصولی بهتر است مراحل کار را بدانید و طبق رویه مشخص شده عمل کنید چراکه از انجام دوباره کاری ها جلوگیری و در چرداخت  هزینه ها صرفه جویی میشود.

گروه معماری ارکنیلین

بررسی نیازهای کارفرما و اولویت بندی ها:

در اولین قدم نیازهای خود را برای شرکت بازسازی کننده بنویسید.

نوع کاربری و تعداد پرسنل شرکت اهمیت زیادی در روند بازسازی محیط اداری دارد. در همین مرحله در بازدید تیم فنی آرک نیلین ، نیاز های زیر ساختی به منظور بازسازی اداری بررسی میشود و تخمین هزینه و زمان مورد نیاز به کارفرما اعلام میشود. در بسیاری از موارد در بازسازی بخش زیادی از هزینه ها صرف ترمیم زیر ساخت ها مانند لوله کشی ها، کف سازی و … میشود.

طراحی دکوراسیون داخلی سه بعدی دفتر کار پیش از تخریب:

در این مرحله ، پس از بررسی نیاز ها و اولیت ها، بر اساس خروجی جلساتی که با تیم مشاوره هگزا دکور و کارفرما تهیه شده است طراحی سه بعدی و با جزئیات پروژه به صورت کامل انجام میشود.

تخریب های ضروری در بازسازی اداری و تجاری:

این مرحله قبل از شروع دکوراسیون داخلی عملیات تخریب فضاها به منظور تفکیک آن، لوله کشی های جدید و عملیات زیر ساختی آغاز می شود.

سرعت و دقت در تخریب دو امر جدایی ناپذیر این مرحله می باشد.سرعت از این جهت مهم است که که صدای ناشی از تخریب باعث ازار همسایگان و ایجاد آلودگی و خاک برای آنها خواهد بود و دقت هم ازین بابت مورد توجه هست که عدم رعایت آن  باعث ایجاد هزینه های مازاد بر ساختمان خواهد شد.

اجرای تاسیسات الکتریکال و مکانیکال:

در این مرحله از بازسازی واحد اداری، بعد از تخریب، عملیات اجرای تاسیسات مانند لوله کشی، نصب قسمت توکار شیر آلات سرویس بهداشتی، برق کاری و … انجام میشود و کار آماده اجرای عملیات بنایی مانند سیمان کاری و گچ کاری می شود.

اجرای عملیات بنایی (سفت کاری) در پروژه:

در این مرحله که پس از اجرای زیر ساخت های مورد نیاز در واحد اداری انجام میپذیرد گج کاری،بنایی و دیگر اقدامات مورد نیاز پروژه قبل از انجام نازک کاری صورت میگیرد.

نازک کاری و اجرای دکوراسیون داخلی اداری و تجاری:

در این مرحله که مرحله نهایی بازسازی یک واحد اداری است تمامی عملیاتی که نیاز به ظرافت در اجرا دارند انجام میشود. اجرای کابینت آبدارخانه، نصب نهایی شیرآلات سرویس ها، نصب پارکت یا موکت اداری، ساخت و نصب قفسه ها و میزهای اداری و … در این مرحله از کار انجام میشود.

بخشی از نمونه کار های اداری و تجاری ارکنیلین :