طراحی کابینت

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی خانه

هدف اصلی از هوشمند سازی خانه ها  این است که فناوری در خدمت زندگی ما باشد نه اینکه ما در خدمت فناوری.خانه هوشمند  یکی از متفاوت ترین تجربه ای است که مردم تا بحا در ارتباط با تکنولوژی لمس کرده اند.درکل هوشمند سازی خانه برای بهبود بخشیدن مدیریت خانه است.

استفاده از مدیریت هوشمند ساختمان

برای اینکه بتوانید قسمت های مهم ساختمان را تحت کنترل داشته باشید نرم افزار ها و ساخت افزارهایی وجود دارند.شا با کمک این نرم افزار و سخت افزارها میتوانید مدیریت ساختمان را به دست بگیرید آن هم تنها با فشردن یک دکمه.این سیستم بصورت بی سیم عمل میکند .

استفاده از قفل های دیجیتال

یکی از جذاب ترین قسمت های یک خانه هوشمند میتواند قفل درب ها باشد که با گزینه های متعددی مانند سنسور های بیومتریک,رمز عددی,کارت میتوانید درب را باز کنید اما حائز به اهمیت است که انتخاب هریک از گزینه های بالا بر روی قیمت قفل های دیجیتال تاثیر گزار هستند .

استفاده از چشمی های هوشمند برای خانه

از دیگر گجت های یک خانه هوشمند میتوان به چشمی های دیجیتال اشاره کرد.دیگر نیاز نیست برای اطلاع  از رفت و آمد های بیرون از منزلتان به پشت پنجره بروید.این چشمی بر روی درب شما نصب میشود و تمام رفت و آمدها را حتی هنگام نبود شما در خانه ضبط و به اطلاع شما میرساند.

استفاده از ترموستات هوشمند

با استفاده از ترموستات هوشمند دیگر نیاز نیست برای تنظیم دمای خانه تان کار زیادی انجام دهید.کافی است دمای دل خواه خود را تنظیم کنید تا دمای منزل به مقدار دل خواه شما برسد.وظیفه ی ترموستات های هوشمند تهویه هوا,گرمایش,سرمایش میباشد.

هوشمند سازی خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *